Časté otázky

Ptejte se a my vám odpovíme.

  • Jak mám postupovat,když jsem zapomněl přihlašovací heslo k účtu ?

Pokud jste zapomněli heslo na přihlášení k účtu, stačí, když nám zašlete e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci a my vám na ni zašleme nové heslo. Žádost o nové heslo můžete provést ZDE

  • Je možné přebírat si objednané zboží osobně ?

Momentálně tuto možnost nenabízíme.

  • Mohu zaplatit dobírku kartou přímo kurýrovi ?

Zboží doručované na dobírku je možné platit kartou.

  • Od kdy platí záruka na zakoupené zboží ?

Záruka na zakoupené zboží platí od datumu doručení resp. převzetí zboží po dobu 24 měsíců.

  • Jak mohu uplatnit případnou reklamaci ?

Reklamaci vyřešíte zasláním zboží na naši adresu spolu s dokladem o nákupu a záručním listem, pokud byl dodaný. Prohlédněte si rovněž sekci reklamační řád ZDE, abyste předešli případným nesrovnalostem.

Čekáme na další otázky a podněty, které pomohou k informovanosti našich zákazníků a k vylepšení služeb na těchto kontaktech:

Tel.: + 420 511 187 888

e-mail: info@home-point.cz